Fent dissabte als fogons del Tastets


Si té un inconvenient fer un blog i ser editora alhora és que qualsevol canvi que et proposes fer no pots deixar d'aplicar-lo en totes les entrades, per allò de la coherència que sempre estàs perseguint en tot el que publiques.

Quan el blog ja té 76 entrades, aquesta tasca es fa una mica feixuga perquè sembla que no acabaràs mai, però en aquest cas, ha estat intens i molt divertit.


Des del primer moment he definit aquest blog com una experiència de literatura i cuina. Per a mi, tenen el mateix pes totes dues coses i m'ha d'agradar tant la recepta com la citació literària, perquè si no, no ho publico. La inspiració a l'hora de fer un post molt i molt sovint, tot i que no sempre, sorgeix de la lectura de la referència literària, però malgrat tot això tothom me'n parla sempre com si es tractés només d'un blog de cuina.

Un seguidor incondicional que es vol mantenir en l'anonimat em va suggerir que als títols dels posts, que és el primer que es veu, hi afegís un component que fes referència a l'obra literària, ja que és la veritable cuina d'aquesta recepta. Li he fet cas i estic molt contenta del resultat, ja que trobo que ara els títols són molt més suggerents i et situen ràpidament en l'univers literari del post. En el meu restaurant de ficció, a la carta que us portaria el maître segur que no hi faltarien plats com aquests:

Entrants

Comentaris

  1. De vegades cal aturar-se i replantejar-s'ho tot, encara que això comporti haver de canviar moltes coses que es consideraven ben fixades. Amb aquest esperit, hem estat fent dissabte a Can Tastets i crec que el resultat és molt millor. Ho voleu veure?

    ResponElimina
  2. Em sembla genial la decisió que has près i com l'has materialitzat (no m'agrada la paraula, però m'acabp (hips) de prendre un guiski (hips) i no penso amb agilitat). De tota manera, t'he de dir, i sé que em creuràs, que jo sempre he llegit els teus posts en clau literària (també és atàvic en mi). Felicitats Ruti, llegir el teu blog és un autèntic plaer!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nitaaa, moltes gràcies! Ho sé, sé que tu sí que prestaves atenció a la literatura, sempre ho comentaves, i hi havia algú altre que també, però no era el més general. Ja et dic que la major part de gent em diu que és un blog de cuina.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars